Thursday 28 November 2013

Lana Nordin dan kawan2 lelaki

LELAKI YANG PERNAH MEMILIKI LANA NORDIN, PAMELA ANDERSON MALAYSIA! H O T!




Lana Nordin, 32 tahun pelakon sesi yang pernah berlakon dalam drama Gol dan Gincu juga terkenal sebagai Pamela Anderson Malaysia juga turut dikenali sebagai seseorang yang pernah beberapa kali menjalani hubungan cinta dengan beberapa lelaki. Mesti para peminat ingin tahu senarai lelaki yang pernah memiliki cinta Lana Nordin. Tentunya sangat bertuah bukan!


"Lets start the countdown!"





Ini bekas teman lelaki lama Lana Nordin, mereka bersama sekitar tahun 2010. Ternyata ketika ini Lana masih menyukai jejaka Melayu. Dengar cerita bekas teman lelakinya ini sangat berada dan mereka putus kerana Laan tidak disukai oleh si ibu. Oh..ibu mertuaku!

Seterusnya, Lana digosipkan dengan Iqram Dinzly pula. Tapi mungkin just a fling sebab lepas tu dengar ceritanya Iqram rapat dengan Fouziah Ghous yang taklah sebegitu sesi seperti Lana.


Lepas tu dengarnya taste Lana telah berubah ke lelaki mat salleh seperti Taboo, ahli kumpulan Black Eyed Peas. Dengarnya la..betul tu tak tahu lagi. Selepas Black Eyed Peas kembali ke USA kisah fling love in the air mereka turut tamat di situ.


Mungkin kerana taste Lana kini tertarik dengan lelaki mat salleh beliau memilih seorang jejaka kacak tinggi lampai yang dikenali sebagai Parvel, dari Republic Czech. Dia ini dikatakan adalah teman istimewa Lana Nordin terkini, namun sukar untuk mengaitkan dia sebagai lelaki yang sama yang dilihat bersama Lana Nordin di dalam fotonya yang penuh kontroversi itu (gambar kecil berbikini). 

Ini kerana lelaki yang dilihat di dalam foto 'panasnya' itu mempunyai fizikal yang rendah jika dibandingkan dengan ketinggian Parvel. Lana Nordin bagaimanapun agak keberatan untuk memberikan sebarang kenyataan mengenai si jejaka kelahiran Republik Czech itu. Bagaimanapun, dia memberikan kerjasama apabila pihak jurugambar ingin merakamkan gambarnya bersama jejaka berkenaan.

So kalau kira-kira teman lelaki yang kami tahu, takdelah banyak sangat pun. Kesksian tu tak bermakna Lana ni mudah jatuh cinta dengan lelaki. Diharap jodohnya dengan teman lelaki terkini kekallah ke jinjang perkahwinan.yelah, makin lama makin meningkat usia kan..

Terbaru dgn Johan Asaari. Mudah2an ini yang terakhir.


No comments:

Post a Comment